حرف اول...

سلام.........

سلام به تو که چشمهای خسته ام را با هزاران قطره اشک که روی مژه هایم بی قراری میکنند به یاد تو روی هم می گذارم....

سلام به تو که تاریخ آمدنت را به یاد دارم اما تاریخ رفتنت را هزاران بار خط زدم تا فراموش کنم که از تو دورم.....

سلام به تو که هر وقت تو را می بینم چیزی ته دلم می لرزد مثل اولین اتفاق مثل لحظه پرواز...

سلام به تو که اونقدر با منی که هر وقت دست روی قلبم می گذارم حضور تو را می فهمم...

سلام به تو که بدون تو تمام لحظه های خوب برایم عمر حباب دارد.....

 


 

کاش بودی تا دلم تنها نبود      تا اسیر غصه ی فردا نبود 

کاش بودی تا برای قلب من       زندگی اینگونه بی معنا نبود 

کاش بودی تا فقط باور کنی        بی تو هر گز زندگی زیبا نبود

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در 24 تير 1389برچسب:,ساعت 15:27 توسط Fah| |

کپی برداری بدون ذکر منبع غیر مجاز می باشد
www.sharghi.net & www.kafkon.com & www.naztarin.com